پارتیشن شیشه ای منزل

پارتیشن شیشه ای منزل

فهرست مطالب

پارتیشن شیشه ای منزل:

پازتیشنپارتیشن ها که برای جداسازی فضاها استفاده می شوند در انواع مختلفی وجود دارند که امروزه از پارتیشن های شیشه ای استقبال بی نظیری شده است. البته علاوه بر تفکیک قسمت های مختلف فضا، سبب زیبایی آن نیز می شوند و نمی شود منکر جذابیتی شد که این المان به دکوراسیون های مختلف می دهد. همچنین شما این امکان را دارید که این نوع پارتیشن ها را جابجا کرده و در چینش آنها تغییر ایجاد کنید.

تصور غلط از پارتیشن شیشه ای

برخی تصور می کنند که بخاطر شیشه ای بودن پارتیشن، حریم شخصی افراد حفظ نمی شود که این تصور اساسا اشتباه می باشد و راه های مختلفی برای حفظ این حریم وجود دارد که از جمله ی آنها می توان به کارگیری شیشه های مات، نیمه مات و رنگی اشاره داشت. اگر مایل به داشتن نوری طبیعی برای فضا هستید نیز می توانید شیشه های شفاف را امتحان کنید چرا که به خوبی نور را از خود عبور می دهند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی  زیادی نیز می گردد. همچنین اگر  مایل به استفاده از موارد نام برده شده جهت حفظ حریم خصوصی  نیستید، شما می توانید از پارتیشن شیشه ای کرکره دار استفاده کنید تا هر زمان که خواستید جهت حفظ حریم شخصی و یا عبور نور، در آن تغییر حالت ایجاد کنید. یا می توانید از پارتیشن شیشه ای هوشمند مات شونده استفاده کنید که به طور خودکار هر زمان که بخواهید حالت مات و شفاف آن تغییر کند.

پارتیشنمزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای در دکوراسیون داخلی منزل

  • اولین موردی که می توان برای مزایای آن نام برد، انعطاف پذیری بالای آن است که موجب می شود با کمترین هزینه ی ممکن بتوان تغییراتی در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد و امکان حذف و یا اضافه را دارا می باشند.
  • همانطور که پیشتر عنوان شد، پارتیشن های شیشه ای شفاف نور را به طور کامل از خود عبور داده و داده و شما لازم نیست در هنگام روز از نور مصنوعی زیادی برا روشن کردن فضا استفاده کنید و در نتیجه جلوگیری از اتلاف نیروی برق نیز از دیگر مزایای آن است.
  • یکی از ویژگی های کاربردی دیگر آن مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت است که موجب می شود با هر ضربه فرو نریزد و به لحاظ صرفه ی اقتصادی نیز به صرفه تر است.
  • از دیگر ویژگی های فوق العاده ی پارتیشن های شیشه ای عایق صدا بودن آنهاست که می توانند سکوت را برای شما حتی در وسط شلوغی شهر به ارمغان بیاورند. نوع شیشه ای که برای این ویژگی بهترین انتخاب است، شیشه های سکوریتی هستند. شیشه های سکوریتی همچنین در شیشه بالکن نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فضای داخلی ساختمان را از فضای بیرون تفکیک می نماید.
  • پارتیشن های شیشه از جمله مقرون به صرفه ترین پارتیشن های موجود هستند که شما با صرفه ی هزینه ی کمتر ویژگی ها و کارایی فوق العاده ای از آن دریافت خواهید کرد.
  • این پارتیشن ها با عبور نور از خود جلوه ای بسیار زیبا و جذاب ایجاد می کنند و به سادگی با تمامی قسمت های منزل شما هارمونی چشم نوازی به نمایش می گذارند.
  • تنوع در رنگ ها و طرح های مختلفی که دارند نیز آنها را به محصولی با ارزش خرید بالا تبدیل کرده است و موجب شده است در سر تا سر دنیا علاقمندان خود را داشته باشد.
  • راه حل فوق العاده ای برای تفکیک خانه بدون استفاده از دیوار می باشد.

پارتیشن شیشه‌ای لوکس بیشتربخوانید

انواع پارتیشن شیشه ای منزل

شیشه ی پارتیشن شیشه ای می تواند جنس های مختلفی از جمله سکوریت، لمینت و دوجداره باشد که البته سکوریت به واسطه ی ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر ضربه و حرارت و همچنین شفافیت بالای آن، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.  به علاوه پارتیشن ها از منظر های مختلفی دارای انواع متنوعی هستند که می توان به فریم دار بودن یا فریم لس بودن آنها و یا لولایی یا کشویی بودن درب آنها، تک جداره یا دوجداره بودن و…  اشاره داشت.

نصب پارتیشن شیشه ای منزل

نصب این نوع پارتیشن کاملا ساده و آسان است و بدون دخالت متخصص نیز امکان پذیر می باشد. اما با تمام سادگی که در نصب دارد اگر به درستی این کار انجام نشود ممکن است باعث شود که شیشه ها شکسته شوند.

برای آشنایی با پارتیشن شیشه ای فریم لس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

مشاوره آنلاین