پارتیشن با شیشه سکوریت

پارتیشن با شیشه سکوریت

فهرست مطالب

پارتیشن با شیشه سکوریت :مشاغل پدید آمده از دل تکنولوژی جدید همچون دیجیتال مارکتینگ پیچیدگی‌های زیادی با خود همراه آورده و زندگی بشر را درگیر فعالیت‌های گسترده‌تری کرده است. در نتیجه این روزها برای پیگیری امور اجرایی به نیروهای بیشتری نیاز است و تمرکز بالاتری می طلبد.

از سوی دیگر کاهش فضای در دسترس ساختمان‌های امروزی محدودیت‌هایی به‌ همراه آورده که باید راهکارهایی برای آن اندیشیده شود. یکی از این راهکارهایی که بسیاری از امور کاری و اداری را تسهیل می کند، شکل‌گیری استراکچرهایی تحت عنوان پارتیشن است. پارتیشن‌ها دیوارهای باریک از متریال مختلف هستند که فضای در دسترس محیط کار را به بخش‌بندی هایی تبدیل می‌کنند.

برای مشاهده نحوه اجرای بالکن شیشه ای کلیک کنید

این روزها در انتخاب سازه‌های ساختمانی نه‌ تنها کاربردی بودن آن بلکه عنصر زیبایی سازی بصری هم بسیار مورد توجه قرار دارد. به ‌همین دلیل نسل جدیدی از پارتیشن با شیشه سکوریت بیشتر مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است.

این سازه‌های شیشه‌ای به دلیل انعطاف‌پذیری و سازگاری با محیط امکان ساخت انواع سازه های ساختمانی را فراهم میکند. در شرایط حاضر پارتیشن‌ها در انواع مختلف فریم دار و فریم لس مطابق با شرایطی که قرار است در آن پیاده‌سازی شوند، تولید می‌شوند.

مزیت پارتیشن با شیشه سکوریت

مهم‌ترین مزیت این پارتیشن‌ها نسبت ‌به دیوارهای سنتی که با گچ و سیمان و آجر ساخته می‌شود، جاگیر نبودن و حجم و ضخامت کم است. اما در کنار این مزیت بزرگ قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار مدیران شرکتها و مالکان ساختمان‌ها قرار می‌دهد. پارتیشن شیشه‌ای در واقع نوعی دیوار حائل شیشه‌ای با ظاهری منحصربه‌فرد است که تاثیر زیادی در فضاسازی دکوراتیو دارد.

دیوار جداسازی که علاوه ‌بر زیبایی خیره‌کننده و تفکیک فضا عایق بسیار خوبی برای صوت و حرارت است. این روزها در صنعت ساختمان شیشه نوعی مصالح ساختمانی محسوب می‌شود و یکی از بهترین ابزارها برای اعمال تغییرات سریع و ساده است. یکی دیگر از مزایای بزرگ پارتیشن شیشه‌ای نصب آسان یا امکان جابجایی پارتیشن‌ها به مکان دیگر است.

به‌کارگیری پارتیشن با شیشه سکوریت کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دفتر کار یا شرکت شخصی تان را با تغییرات اساسی بهینه‌سازی کنید. بدون این‌که نیاز باشد دفتر کار برای مدت طولانی تعطیل شود.

ویژگی های پارتیشن با شیشه سکوریت

در فرآیند اجرای پارتیشن شیشه ای فریم‌های استیل، آلومینیوم و یا متریال دیگری مانند چوب برای ثابت نگه‌داشتن شیشه استفاده می‌شود. شیشه سکوریت به دلیل ساختار ویژه و مزایایی که دارد در بخش‌های مختلف ساختمان کاربردهای جالبی پیدا می‌کند. به دلیل این‌که این نوع شیشه تحت حرارت بالا تولید شده و سپس با شوک حرارتی به طور ناگهانی سرد می‌شود، مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. از سوی دیگر به دلیل ویژگی شفاف بودن نور خورشید را از خود عبور می دهد. در نتیجه در کل فضای اداری نور طبیعی توزیع می شود و نیاز به مصرف انرژی برای روشنایی بیشتر در روز نیست. از سوی دیگر این پنل های شیشه‌ای امکان دید باز به کل فضا را فراهم کرده و تعامل کارکنان با یکدیگر و با مدیر مجموعه را تسهیل می‌کند.

پارتیشن با شیشه سکوریت در دو نوع تک‌جداره و دوجداره قابل اجراست. این شیشه‌ها به‌راحتی تمیز می‌شوند و با شفافیت و خاصیت انعکاس نور جلوه ظاهری جذابی ایجاد می‌کنند. پارتیشن هایی که برای تفکیک فضا در محیط‌های اداری و تجاری به کار می روند، اغلب با شیشه‌های ۸ تا ۱۰ میل ساخته می‌شوند.

در صورت تمایل مدیران امکان اجرای شیشه سکوریت به ‌صورت مات، راه مات، سند بلاست و یا چاپ طرح لوگو و آرم تجاری وجود دارد. پارتیشن‌های شیشه ای علاوه ‌بر ظاهر دکوراتیو زیبا و مدرنی که دارند، از لحاظ اقتصادی هم نسبت ‌به اجرای سایر مصالح ساختمانی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهند بود.

اجرای پارتیشن‌بندی در محیط‌های مختلف مانند بانک‌ها، کلینیک‌ها، شرکت‌ها و حتی سرویس بهداشتی و حمام در هتلها در کنار خلق زیبایی خاص، کارایی محیط را چند برابر افزایش می‌دهد.

قیمت اجرای پارتیشن با شیشه سکوریت

اجرای پارتیشن با شیشه سکوریت تحت تاثیر عواملی مانند فریم لس یا فریم دار بودن، نوع شیشه و یراق آلات، طراحی و متراژ فضای موردنظر، تعداد پنل های شیشه‌ای، ابعاد شیشه‌ها هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت. در مواردی بنا به درخواست مشتری از انواع خاصی از شیشه سکوریت اریب یا خم، شیشه رنگی و یا با طراحی سند بلاست سفارش داده می‌شود که با توجه ویژگی‌ها و ابعاد شیشه قیمت نهایی متغیر خواهد بود.

با پارتیشن شیشه ای هوشمند در اینجا بیشتر اشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

مشاوره آنلاین