مزایای پارتیشن شیشه ای

مزایای پرتیشن شیشه ای

فهرست مطالب

پارتیشن های شیشه ای یکی از مناسب ترین و به روزترین تجهیزات ساختمانی هستتند که امکان چیدمان متنوع در فضای اداری را فراهم می کنند. پنل های جدا کننده ای که علاوه بر تفکیک محیط، حالت مدرنیته جذابی به آن می دهند. در مورد مزایای پارتیشن شیشه ای در محیط‌های اداری دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد.

بعضی از مدیران تمایل دارند فضایی شاد و سر سرزنده و پویا برای بازدهی بیشتر کارمندان ایجاد کنند. در مقابل عده‌ای دیگر روی نظم سازمانی حساس هستند و تصمیم می گیرند کارکنان را در گروه‌های تفکیک‌شده سازماندهی کنند و نظارت مستقیمی بر آن‌ها داشته باشند. ضمن این‌که کارمندان کمتر در مواجهه با آلودگی صوتی قرار گرفته و تمرکز بیشتری روی کار داشته باشند.

در هر صورت باید با پدید آمدن پارتیشن شیشه‌ای مدیران و پیمانکاران قدرت مانور بیشتری روی فضاسازی ساختمان‌های اداری، کلینیک‌ها و غیره به دست می‌آورند. در ادامه بیشتر در موردمزایای پارتیشن شیشه ای و لزوم به‌کارگیری آن برای بهره‌وری بیشتر از فضا صحبت می‌کنیم.

بهبود راندمان کاری

اجرای پارتیشن بندی در دفاتر کار و ادارات تاثیر مستقیمی بر تکاپوی بیشتر نیروهای مجموعه دارد. کارمندان با اطلاع از این‌که کارکرد آن‌ها در طول روز به‌طور مداوم تحت نظر قرار دارد، سعی می‌کنند از فعالیت‌های جانبی بپرهیزند. در نتیجه تمرکز بیشتری روی امور و وظایف کاری‌شان خواهند داشت.

از سوی دیگر پنل های شیشه‌ای شفاف، امکان تعامل بین کارمندان را فراهم می‌کند. بنابراین گاهی برای هماهنگی‌های لازم نیاز نیست اتاق کارشان را ترک کنند.

پیاده‌سازی پارتیشن شیشه‌ای در محیط‌های شلوغ، آلودگی صوتی را کاهش داده و آرامش همه‌جانبه ایجاد می کند. این پنل ها در دو مدل تک‌جداره و دوجداره ساخته می‌شود. متناسب با فضای موردنظر می‌توان عایق‌های صوتی بهتری به کار برد تا هیاهو و ایجاد حواس‌پرتی در محیط کار را به حداقل برساند. در نهایت راندمان کاری شرکت افزایش پیدا می کند.

 سازگاری با شرایط

یکی از مهم‌ترین مزایای پارتیشن شیشه ای که موجب فراگیر شدن و سود مالی بسیار زیاد حاصل از اجرای آن شده، انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف محیطی است. قابلیت جابجایی پنل های شیشه‌ای، امکان تغییر چیدمان و دکوراسیون فضا را به وجود می‌آورد. در شرایطی که شرکت نیاز به فضای بازتری دارد، یا این ‌که نیروهای بیشتری جذب کرده و باید تعداد بخش‌بندی های فضا بیشتر شود، به کمک قابلیت تغییرپذیری پارتیشن‌ها خواسته‌های افراد برآورده می‌شود.

درضمن می‌توانید در مواقع لزوم پانل‌های پارتیشن را باز کرده و آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کنید. جدا کردن اجزای پارتیشن کار خیلی ساده‌ای است. اگر اندکی مهارت‌های فنی داشته باشید می‌توانید شخصا این کار را انجام دهید. با این توصیف هر زمانی‌که نیاز باشد بخش تازه‌ای به محل کارتان اضافه می کنید. یا اینکه هر گاه به بخش‌های تفکیک‌شده جدید نیاز داشته باشید، می‌توانید چیدمان پانل‌ها را به‌ دلخواه تغییر دهید.

برای مشاهده انواع شیشه سکوریت و مزایای این نوع شیشه ها کلیک کنید

نگهداری آسان از مزایای پارتیشن شیشه‌ ای

همان‌طور که به‌نظر می‌رسد نگهداری و تمیز کردن پارتیشن‌های اداری کار ساده‌ای است. کافی ست هر روز یا هر ۲ روز یک‌بار سطح شیشه‌ها را با محلول‌های تمیزکننده پاک کنید. در این حالت جلوه شفاف و بی‌نظیری از پنل های شیشه‌ای خواهید داشت که نور آفتاب را به بهترین شکل منعکس و تکثیر می‌کند. کاربرد دستمال‌های نانو یا میکرو فایبر تمیزترین حالت ممکن را به این شیشه‌ها می‌دهند.

بهبود روشنایی محیط

با نصب پارتیشن شیشه‌ ای نه ‌تنها نیاز به اتاق‌های مجزا تأمین می‌شود، بلکه روشنایی محیط کار به بیشترین حد ممکن می‌رسد. بنابراین نیاز به روشن کردن چراغ‌های مصنوعی کاهش پیدا می کند و هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی می‌شود. گذشته از تأثیر زیادی که کاهش مصرف انرژی در کنترل هزینه های مالی شرکت دارد، با این کار تأثیرات مثبتی بر محیط‌زیست خواهید گذاشت.

از سوی دیگر کاهش نور طبیعی باعث خستگی زودرس و خواب آلودگی کارمندان می‌شود. اجرای پارتیشن شیشه‌ای، با تاثیر در دکوراسیون محیط کاری را شاد و سرزنده ای ایجاد کرده و روشنایی حاصل از نور طبیعی به ارمغان می‌آورد.

در میان انواع طرح ها و مدلهای متنوع پارتیشن شیشه ای نوع فریم لس به  دلیل انتقال بیشترین میزان نور طبیعی به محیط، بیشترین طرفداران را دارد. البته در انتخاب عمومی این سبک از پارتیشن موارد دیگری مانند زیبایی منحصر به فرد، انعکاس نور، طراحی مینیمال و مدرن نیز دخیل هستند. به هر حال برای سفارشی سازی پارتیشن اداری تجاری باید در مورد رنگ و طرح، ابعاد، نوع نصب و اجرا و مهم تر از همه قیمت آن تصمیم گیری کنید.

در اینجا بیشتر بخوانید: بهترین شیشه برای پارتیشن اداری کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

مشاوره آنلاین