قیمت درب سکشنال پارکینگی

قیمت درب سکشنال پارکینگی

فهرست مطالب

قیمت درب سکشنال :پیشرفت تکنولوژی با سرعت روزافزونی در تمام بخش‌های زندگی بشر نفوذ کرده است. در این ‌میان صنعت در و پنجره‌سازی همگام با این پیشرفت‌ها و فناوری‌های جدید، درهای اتوماتیک با قابلیت های تازه ای را رونمایی می کند. درب سکشنال پارکینگی نمونه‌ای از فناوری درهای بالارونده اتوماتیک است که برای ورودی پارکینگ، انبار سوله، کارخانه و…. تعبیه شده و با ریموت کنترل کار می‌کند.

قیمت درب سکشنال پارکینگی باوجود تجهیزات حرفه‌ای که برای ساخت آن به‌ کار گرفته می‌شود، منطقی بوده و برای فضاهای تجاری، صنعتی مغازه ها و منازل توجیه اقتصادی خوبی دارد و قابل اجراست.

کاربردهای درهای سکشنال

این روزها به‌وضوح مشاهده می‌کنیم که کاربرد درهای بالارونده اتوماتیک به دلیل مقاومت و استحکام بسیار زیاد، ضد سرقت بودن و عایق‌بندی مناسب در ساختمان‌های تجاری اداری و پارکینگ خانه‌ها به ‌شدت افزایش پیدا کرده ‌است.

درب سکشنال برقی

مزیت بزرگ درهای سکشنال جدید این است که با همه انواع پارکینگ کوچک و بزرگ با ابعاد ورودی مختلف هماهنگی دارد. از آنجایی که این درها نسبت به کرکره برقی فضای داخلی کمتری را اشغال می کند، می توان از آن برای گاراژها و پارکینگهای کوچک جهت بهینه سازی فضا استفاده کرد. درهای برقی سکشنال روز به روز کاربرد بیشتری در ساختمانها و پارکینگهای هوشمند پیدا می کنند. از آنجایی که طراحی این درها بیشترین سازگاری را با استانداردهای روز دنیا دارد، به زودی جایگزین جکهای پارکینگی و درهای کرکره ای خواهد شد.

درهای سکشنال صنعتی

درهایی که برای ساختمان‌های بزرگ تجاری اداری طراحی می‌شوند، ساختاری با 3 تا ۵ پنل دارد. اما نیاز به بالا بردن قدرت موتور در حد درهای صنعتی نیست. مسلماً درهایی که برای فضای صنعتی در نظر گرفته می‌شود ابعاد بزرگ‌تر و قدرت بیشتری دارد. در چنین محیط‌هایی برای تردد کارکنان از درهای نفر رو کمک گرفته می‌شود تا درب سکشنال صنعتی برای رفت‌وآمد معمول نیاز به باز و بسته شدن نداشته باشد.

طبیعی است زمانی‌که ابعاد پنل های در بزرگ‌تر و قدرت موتور بیشتر می‌شود، قیمت درب سکشنال پارکینگی افزایش می‌یابد.

درب سکشنال آتش‌نشانی

یکی از مدل‌های تخصصی درب اتوماتیک سکشنال  پارکینگی در محیط آتش‌نشانی کاربرد دارد. این درها علاوه ‌بر ابعاد بزرگی که برای ورود و خروج ماشین‌های آتش‌نشانی و ابزارهای صنعتی لازم دارند، باید با سرعت بالایی باز و بسته شوند. بنابراین سرعت موتور به‌ کار رفته در درب‌های سکشنال آتش‌نشانی در برآورد قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

عوامل مؤثر در قیمت درب سکشنال پارکینگی

فاکتورهای متعددی در تخمین قیمت نهایی این درهای اتوماتیک تخصصی تاثیر دارند. به‌ عنوان نمونه پنل های این درها می‌تواند در انواع و جنس‌های مختلف طراحی و ساخته شود. در ضمن بنا به سلیقه مشتری با رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی سفارشی‌سازی می‌شود. پنل های در در مدل‌های ساده، کتیبه‌دار و ماکرو ریب، شیاردار و غیره طراحی و تولید می‌شود.

در هر نمونه با توجه به نوع فنر، لولا، جنس و ابعاد پنلها، موتور و سایر ابزارهای تخصصی قیمت نوسان می‌کند. در مواردی بنا به سفارش مشتری درها به‌ صورت دوجداره ساخته می‌شود و فضای میانی پنل ها به وسیله فوم پلی اورتان مسدود می‌شود. این تکنولوژی موجب می‌شود درهای سکشنال عایق صوتی حرارتی خوبی ایجاد کنند که مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

به ‌طور کلی نوع موتور، پنلها و ابعاد درها بیشترین تاثیر را در قیمت نهایی درهای اتوماتیک زیر سقفی دارد. درضمن قیمت تمام‌ شده درب سکشنال زیر سقفی در مقایسه با انواع کرکره برقی بیشتر است.

راهنمای قیمت درهای سکشنال

هنگامی‌که اطلاعات کافی از جزئیات قیمت درب سکشنال پارکینگی داشته باشید، با دید بازتری می‌توانید در مورد هزینه‌های احتمالی تصمیم گیری کنید.

هزینه های نصب این نمونه از درها علاوه بر قیمت تمام شده سازه، به هزینه لوازم جانبی مورد نیاز و هزینه های مربوط به نصب آن وابسته است. دربهای سکشنال پارکینگی تنوع زیادی از لحاظ رنگ، متریال و ابعاد مختلف دارند. بنابراین هزینه کلی تحت تاثیر این عوامل تغییر می کند. در ادامه برخی موارد اصلی که در هزینه تمام شده این درها تاثیرگذار است را عنوان می کنیم:

* طراحی درها به صورت تکی یا دو لت

* کنترل به صورت اتوماتیک یا دستی

* درب سفارشی عایق بندی صوتی و حرارتی داشته باشد یا خیر

* نوع مواد به کار رفته در بخش های مختلف

* سایز درها و رنگ استفاده شده

* ضد حریق بودن

* پیچیدگی نصب در پارکینگهای اریب یا پایین تر از سطح زمین

پروفیل پارتیشن شیشه ای بیشتربخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

مشاوره آنلاین