شیشه دور دوشی

شیشه دور دوشی

فهرست مطالب

شیشه دور دوشی یکی از سازه‌های مدرن ساختمانی برای کاربرد در فضای سرویس بهداشتی و حمام برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی و در ضمن فضاسازی است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب پدید آمدن چنین سازه‌هایی شده ‌است، مشترک بودن محل سرویس بهداشتی و حمام و به‌طورکلی کمبود جا برای این محیط‌های اختصاصی است.
این اشتراک مشکلاتی ازقبیل بهداشتی نبودن حمام، پاشیده شدن آب به بخش‌های دیگر فضا، جرم گرفتن وسایل و رطوبت همیشگی فضای سرویس‌ها را به دنبال دارد. علاوه ‌بر این استفاده شیشه دور دوشی در حمام از جرم گرفتن و خیس بودن دائمی سرامیک‌ها سرامیک‌های اطراف و ایجاد لکه‌های آب روی سرامیک‌های براق ممانعت می‌کند.
بنابراین شیشه‌های محافظ حمام علاوه ‌بر مقرون‌به‌صرفه بودن، دست معماران را برای طراحی فضای کوچک و جمع‌وجور باز گذاشته‌ است.

ابعاد شیشه دور دوشی

شیشه‌هایی که برای ساخت کابین حمام در نظر گرفته می‌شوند قابلیت طراحی در ابعاد مختلف و شکل‌دهی با مدل‌های متنوع را دارد. این سازه‌ها در کوچک‌ترین مکان‌ها قابل نصب و اجرا هستند و با ایجاد فضای اختصاصی برای حمام، سرویس بهداشتی را از حمام تفکیک می‌کنند. با این ‌وجود دیگر مشکلی از بابت دم کردن فضای داخلی سرویس‌ها و ایجاد بخار و رطوبت زیاد و آزاردهنده وجود نخواهد داشت.

مزایای کاربرد فضای شیشه‌ای برای حمام

  • ساخت محفظه شیشه ای برای حمام علاوه ‌بر مزیت بزرگی که برای تفکیک محیط‌های مشترک سرویس بهداشتی و حمام دارد، با دارا بودن ویژگی‌های خاص دیگری بسیار مورد استقبال مشتریان واقع شده ‌است.
  • پیاده‌سازی و نصب راحت و سریع
  • ایمنی بالا در برابر حرارت و ضربه
  • قابلیت طراحی برای فضاهای کوچک و محدود
  • فضاسازی به سبک مدرن و شیک
  • تنوع گوناگون در طرح‌های چاپی روی شیشه و قابلیت فرم دهی شیشه
  • بدون ایجاد آسیب برای دیوارها و سرامیک کف
  • ممانعت از ایجاد رطوبت دائمی
  • ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد مطابق سلیقه مشتریان

اگر شما هم مشکل استفاده از فضای اشتراکی حمام و سرویس بهداشتی را دارید و ضمنا تمایل دارید تغییراتی در دکوراسیون این بخش‌ها ایجاد کنید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت برای اندازه‌گیری فضا و مشاوره در محل زندگی شما حضور پیدا کنند.

انواع مدل‌های شیشه دور دوشی

محفظه شیشه ای کابین دور دوشی در دو مدل فریم دار و دور دوشی فریم لس طراحی و اجرا می‌شود. شیشه‌های دور دوشی فریم دار: همان‌طور که از نامش برمی‌آید فریم محافظتی دارد که لبه‌های بیرونی شیشه را می‌پوشاند. به‌عبارتی بدنه شیشه‌ای کابین داخل قالب چارچوب مانند ظریفی قرار می‌گیرد که غالبا از جنس استیل یا آلومینیوم است.
شیشه دور دوشی فریم لس: در مدل دور دوشی شیشه‌ای فریم لس اطراف شیشه‌ها جداره و چارچوبی وجود ندارد و لبه‌های شیشه به کمک بست های استیل کنار همدیگر ثابت شده و اتصال پیدا می‌کنند. در هر دو مدل ذکرشده درب‌های کابین دور دوشی به شکل ریلی و لولایی قابلیت طراحی دارد.

سفارش حمام شیشه‌ای

اگر تصمیم دارید برای فضای حمام خانه یا محل کار شیشه دور دوشی اضافه کنید باید با مشاهده متخصص این حوزه طرح و مدل دلخواهتان را سفارش دهید. این سازه‌ها به شما کمک می‌کند از حداقل فضا به‌طور بهینه استفاده کنید. برای ساخت این اتاقک‌های شیشه‌ای از شیشه سکوریت مقاوم به ضربه و حرارت و فشار استفاده می‌شود و ایمنی کامل به‌همراه می‌آورد.
درضمن در صورت شکستن احتمالی هیچ‌گونه خطری ساکنان را تهدید نمی‌کند چراکه این شیشه‌ها به اطراف پاشیده نمی‌شود و در جای خود ثابت می‌ماند. شیشه دور دوشی قابلیت سفارش در طرح و مدل دلخواه را دارد. به‌عنوان نمونه می‌توانید شیشه‌های مات یا دودی سفارش دهید یا این‌که درهای شیشه رنگی با طرح دلخواه را برای کابین در نظر بگیرید. این سازه‌های مقاوم حفاظتی علاوه ‌بر مزیت‌های بهداشتی که دارند با ایجاد فضاسازی مدرن حس و حال جالبی برای محیط‌ها ایجاد می‌کنند.

مزیت ویژه پارتیشن دور دوشی

همانطور که متوجه شدید اجرای فضای شیشه ای اطراف حمام علاوه بر مزایای بهداشتی زیادی که دارد فضای بسیار کمی اشغال می کند در نتیجه محیط سرویس ها را دلگیر و کم نور نخواهد کرد. این شیشه ها مانع از ورود نور طبیعی به داخل حمام نمی شود بلکه با بازتابش نور داخل حمام را روشن تر می کند.
صرفه جویی در هزینه ها مزیت مهم دیگر نصب این سازه هاست. زیرا با بودجه خیلی کمتر از ساختن دیوار با مصالح ساختمانی و در ضمن خیلی سریع تر از آن اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

مشاوره آنلاین