وبلاگ

راهنماي خريد حمام شیشه‌ای

حمام شیشه ای

راهنمای خرید حمام شیشه ای :حمام های شیشه‌ای از پدیده های جدیدی در دنیای معماری هستند. که بیشتر برای راحتی زندگی آپارتمان نشینی و محیط های کوچک طراحی شده اند. تا فضای زیبایی برای حمام شما ایجاد کنند. در این مطلب قصد داریم شمارا برای خرید حمام شیشه‌ای یل همان دوش کابین راهنمایی کنیم. تا اگر قصد اضافه کردن دوش کابین به حمام و روشویی خود رادارید. انتخابی مناسب داشته باشید.

قیمت حمام شیشه‌ای به چه عواملی بستگی دارد؟

مهم‌ترین عاملی که روی قیمت حمام شیشه‌ای تاثبر گذار است.  ضخامت و کیفیت فریم‌هایی است که دور شیشه استفاده شده است . معمولاً ضخامت این فریم ها حدود 2میلی‌متر است . دومین عامل مهم در قیمت حمام شیشه‌ای جنس یراق‌آلاتی است  که در نصب حمام شیشه‌ای کاربرد دارد. معمولاً جنس این یراق آلات از آلومینیوم ، برنج یا استیل 304 می باشد.

 

لیست قیمت انواع حمام شیشه‌ای

 

قیمت پکیج به تومانمدل  حمام شیشه‌ای
000/500/4کابین دوش ریلی با دو درب باز (90درجه )شونده
000/000/5کابین دوش پارتیشنی
00/500/3کابین دوش ریلی با یک درباز شونده
000/00/3حمام شیشه‌ای باز شو با یک درب(
000/500/2حمام شیشه‌ای باز شو با دو درباز شونده (90درجه)
000/500/1حمام شیشه‌ای دیواید

 

لازم به ذکر است قیمت ها کاملاً به‌صورت تقریبی است. و باتوجه به نوسانات قیمت امکان تغییر قیمت ها زیاد می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

پر فروش ترین حمام شیشه‌ای کدام است؟

همان طور که قبلاً هم در مقاله‌ای با عنوان حمام شیشه‌ای چیست اشاره کرده ایم . کابین های  دوش انواع مختلفی دارند.مانند لولایی، ریلی ، فریم دار و فریم لیس می باشند. پرفروش ترین کابین های دوش فریم لیس ها هستند. که علاوه بر زیبایی فضایی کمی اشغال می کنند. و به علت نداشتن فریم در اطراف شیشه های خود یک انتخاب بهداشتی محسوب می شوند. زیرا فریم ها محل مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها هستند.

انواع کابین های دوش فریم لیس

فریم لیس ها که از  محبوب‌ترین حمام های دوش هستند . به سه دسته ریلی، باز شونده 90درجه لولایی و پارتیشن حمام تقسیم می شوند. در ادامه با هر کدام از آها بیشتر آشنا می شوید.

حمام شیشه‌ای فریم لیس  لولایی

شیشه‌ای که در این کابین های دوش استفاده می شود. شیشه 10میل سکویت است. که می تواند مات یا شفاف باشد. این نوع از کابین ها قبل از اینکه سکوریت شوند محل قرار گرفتن یراق بروی آن تعبیه می شود و بعد در دمای 700 درجه سکویت می شوند.

حمام شیشه‌ای ریلی

شیشه سکویت به کار رفته در این کابین دوش مانند کابین دوش لولایی است .تنها تفاوت آن با نوع ریلی در اتصال یراق آلات است .  این نوع از کابین ها دارای پک کامل از یراق آلات با تسمه بلند به رنگ‌های سیلور ، طلایی و مشکی است. این نوع از کابین های دوش بسیار زیباتر از نوع لولایی و پارتیشنی هستند.

حمام شیشه‌ای پارتیشنی

این نوع از حمام شیشه‌ای فریم لیس نیز از شیشه سکویت 10 میل ساخته شده است. از این نوع کابین شیشه‌ای بیشتر در فضاهای بزرگ استفاده می شود. و قابل استفاده در آپارتمان های کوچک نیست.

حمام شیشه‌ای برای چه حمام هایی مناسب است؟

حمام های شیشه‌ای برای بیشتر حمام ها مناسب هستند. مهم‌ترین نکته برای انتخاب حمام شیشه‌ای میزان فضایی است که اشغال می کند. شما برای انتخاب کابین دوش برای حمام خود باید اندازه اره آن را با محیط آن چک کنید و  نکته دیگر سبک معماری حمام خود را در نظر بگیرید که آیا بارنگ و یراق آلات کابین دوش تطابق دارد.

خرید حمام شیشه‌ای برای حمام های کوچک

اگر محیط حمام شما کوچک است مدل های ربع دایره با پشتی شیشه‌ای انتخاب مناسبی برای حمام شماست. این مدل در یک گوشه جا می گیرد و منحنی بودن درب های شیشه‌ای آن فضای حمام شمارا بهینه می کند. و به علت دارا بودن درب کشویی نیازی به فضای اضافی برای باز شدن درب نیست.

خرید حمام شیشه‌ای برای حمام هایی با فضای مناسب

اگر حمام شما یک فضای نسبتاً بزرگ دارد می توانید از کابین دوش مستطیلی با پشتی شیشه‌ای استفاده کنید. شکل مستطیل حمام شمارا بزرگ‌تر نشان می‌دهد و درب های کشویی که نیازی به فضای اضافی ندارند. برای شما یک محیط زیبا و مدرن ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *